trenuri
Călătoria cu trenul, pe proprie răspundere. Între 2018 și 2022, AGIFER a investigat 171 de accidente feroviare
La trei zile după ce vagoanele unui tren privat de călători erau izbite chiar de locomotiva care trebuia să le ducă la destinație, compania a transmis un răspuns sec, prin care anunță că a început o anchetă internă și că va colabora cu toate instituțiile de la noi.
Accidentele feroviare, tot mai dese. Expert: ”Avem material rulant vechi de 30-40 de ani. Ce casează alții, aducem noi pe șinele noastre”
Accidentul feroviar din gara Basarab aduce în discuție, din nou, calitatea îndoielnică a vagoanelor și locomotivelor care circulă pe șinele din țara noastră. Discuția revine după accidentul feroviar de vineri seară
Trenurile vor circula mai încet în weekend, din cauza codului roșu de caniculă. Viteză redusă cu 20-30 km/h
Trenurile de călători vor circula cu o viteză mai redusă față de cea normală, în acest weekend, pe fondul avertizării meteo de cod roșu de caniculă, informează Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” – SA, într-un comunicat de presă.
UPDATE Circulația trenurilor pe ruta Bucureşti Nord - Aeroport Henri Coandă a revenit la normal, după ce defecțiunea macazului a fost remediată
Circulaţia trenurilor pe ruta Bucureşti Nord - Aeroport Henri Coandă şi retur este dată peste caă din cauza unui macaz defect între Mogoşoaia şi Baloteşti. Anunțul a fost făcut de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
De la „Poftiți în vagoane”, la „topiți în vagoane”. Ca să scape de căldură, pasagerii călătoresc pe treptele trenului, cu ușile deschise
„Cu natura nu ne putem lupta!”. Este explicația dată de șeful CFR Călători pentru jurnaliștii Euronews atunci când a fost întrebat de ce nu funcționează instalațiile de aer condiționat din vagoanele companiei de stat.
Două trenuri care mergeau spre litoral au avut întârzieri uriașe. Unul din trenuri, operat de CFR, a ajuns cu 6 ore mai târziu la destinație
Două trenuri care au plecat din vestul țării spre Constanța au avut întârzieri uriașe. Una dintre garnituri, operată de CFR, a plecat din Timișoara aseară și a ajuns cu 6 ore mai târziu pe litoral.
Trenurile Soarelui 2024, alternativă către mare. Cât costă și cât durează un drum București - Constanța
Românii pot pleca cu trenul spre litoralul autohton și nu numai. 30 de garnituri vor pleca zilnic din Gara de Nord către litoralul românesc. Acestora li se mai adaugă alte 36 de trenuri din diferite colțuri ale țării.
Trei trenuri de călători, blocate din cauza furtunii în Mureș. Mii de oameni, fără curent electric în Harghita
Trei trenuri în care se află călători au rămas blocate luni seara între localitățile Archita din județul Mureș și Beia, din județul Brașov, din cauza apelor și aluviunilor care au acoperit calea ferată.
Operatorii Eurotunelului investesc 50 milioane de euro pentru a atrage mai multe companii pe calea ferată
Operatorul Tunelului Mânecii, Getlink, a oferit 50 de milioane de euro pentru a încuraja mai multe companii să lanseze noi servicii feroviare pentru a distruge monopolul Eurostarului, conform Financial Times.
BEST OF - De aproape trei luni, Euronews vă arată cum ”România pierde trenul”
Trasee uitate de autorități, rute aglomerate, gări aproape prăbușite, proiecte prăfuite abandonate prin sertare, călători ignorați și promisiuni că va fi mai bine. Am mers prin aproape toată țara, am vorbit cu oamenii, fie ei călători, fie angajați CFR.
CFR Călători suplimentează numărul trenurilor în minivacanţa de 1 Mai şi Paşte. Mai multe trenuri către litoral
Mai multe trenuri pentru minivacanța de 1 mai și de Paște. CFR Călători va asigura un program de transport special, pentru facilitarea deplasării pasagerilor spre destinaţiile de vacanţă, dar şi spre domiciliu
Siguranța pe calea ferată, la mila Domnului. Parcul rulant al CFR Călători n-a mai primit vagoane noi din 2011
Vagoane și locomotive vechi de zeci de ani scârțâie pe șinele din toată țara. Cu un parc rulant extrem de învechit, CFR Călători face eforturi disperate pentru a putea să funcționeze
CFR Marfă merge în ritm de melc și adună datorii: viteza medie a trenurilor de marfă este de 17 km/h, în România
O nouă companie feroviară ar trebui să fie salvarea pentru transport de marfă pe calea ferată, Carpatica Feroviar. Căpușată în decursul timpului de contracte păguboase, indiferență și incompetență, CFR Marfă se apropie de finalul existenței ca societate.
Achiziția a 62 de trenuri noi, blocată: Curtea de Apel a admis contestația companiei franceze Alstom
Eșec al Ministerului Transporturilor în privința achiziției de trenuri noi. Contractul de peste patru miliarde de lei, câștigat la licitație la începutul anului de compania PESA din Polonia pentru livrarea a 62 de trenuri va fi anulat.
Rusia ar fi încercat de "mii" de ori să saboteze căile ferate europene, spune ministrul ceh al Transporturilor
Rusia a făcut "mii" de încercări pentru a se infiltra în reţele feroviare europene, cu scopul de a destabiliza Uniunea Europeană și de a sabota o infrastructură vitală, a declarat ministrul ceh al Transporturilor.
Orașe izolate între cioturi de linie ferată - Un nou episod din campania Euronews ”România pierde trenul”
Pe vremuri un oraș plin de oameni și de viață, Cugirul de acum e departe de ce a fost înainte de Revoluție. Pe aici trecea ceea ce era cunoscut atunci ca fiind cel mai lung tren de navetiști din Europa.
Valea Jiului, doar o umbră. Linia cărbunelui, calea ferată care lega orașele miniere, vândută pe bucăți
Cândva locul spre care se îndreptau toți în căutarea unui trai mai bun, Valea Jiului e doar o umbră a ce-a fost pe vremea când mineritul era în floare. Uricani, Lupeni, Vulcan, Aninoasa, Petrila, Petroșani - sunt locurile de unde înainte de Revoluție se extrăgeau milioane de tone de cărbune.