Urmărește Euronews România la cei mai importanți operatori de cablu TV din țară: Digi (canalul 66), Orange (canalul 106), Vodafone (canalul 410).

Top 5 Dacia: Cele mai vândute mașini pe piața din România, în 2023

Publicat de: Răzvan Boboc

În 2023, constructorul auto Dacia a înmatriculat, un număr de 46.124 de vehicule pe piaţa din România. Reprezintă o creştere cu 14,8% faţă de 2022 când au fost vândute 40.179 de unităţi.

În 2023, clasamentul celor mai vândute cinci modele auto din România a fost ocupat integral de gama Dacia:

  • Logan - 14.269 unităţi
  • Duster - 10.908 unităţi
  • Sandero - 9.896 unităţi
  • Dacia Spring - 6.875 unităţi
  • Dacia Jogger - 4.175 unităţi

Modelul Logan a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 25%, faţă de cele 11.401 vehicule înmatriculate în 2022.

Dacia Spring, cel mai popular model electric din România

De asemenea, Dacia Spring a continuat să fie şi în 2023 cel mai popular model electric de pe piaţa din România, cu o cotă de piaţă de peste 43% în segmentul vehiculelor 100% electrice.

Lansată la începutul lui 2023, versiunea Spring 65, care este dotată și cu un nou motor mai puternic, a reprezentat 49% din vânzările modelului.

Pe de altă parte, Dacia Jogger s-a impus drept cel mai popular vehicul de familie cu până la şapte locuri de pe piaţa locală. Versiunea Hybrid 140, primul vehicul full-hibrid produs în România, a reprezentat 17% din totalul vânzărilor.

Când va putea fi comandat a treia generație a modelului Duster

"Dezvăluită presei la sfârşitul anului trecut, a treia generaţie a modelului Duster va putea fi comandată de clienţii din România în primele zile ale lunii martie, primele livrări fiind prevăzute înainte de jumătatea anului”, anunță Dacia.

Constructorul auto mai susține că modelul Spring va cunoaşte o evoluţie semnificativă în acest an, care îi va consolida atractivitatea în segmentul vehiculelor electrice accesibile.

”Nu în ultimul rând, 2024 va fi anul în care se va încheia procesul de modernizare a reţelei comerciale Dacia din România, prin adoptarea noii identităţi vizuale a mărcii atât la exterior, cât şi la interiorul tuturor showroom-urilor", sunt previziunile oficialilor constructorului auto, pentru anul 2024, potrivit Agerpres.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE