Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Cele mai urmărite 10.000 de companii pe Twitter vor fi scutite de taxa pentru bifa de verificare

Publicat de: Euronews

Unele companii nu vor trebui să plătească Twitter 1.000 de dolari pe lună pentru privilegiul de a-și păstra statutul și marcajele de verificare. Twitter oferă un permis gratuit celor 500 de agenți de publicitate care cheltuiesc cel mai mult pe platforma sa, precum și primelor 10.000 de organizații în funcție de numărul de urmăritori, potrivit The Verge.

Decizia vine în contextul în care Twitter se pregătește să facă schimbări majore în modul în care funcționează verificarea pe Twitter. A declarat că va începe să reducă programul de verificare tradițional în aprilie și a anunțat planurile pentru Twitter Verification for Organizations. Acesta din urmă este menit să permită companiilor care sunt dispuse să plătească 1.000 de dolari pe lună să își păstreze verificarea și să desemneze anumite conturi ca fiind "afiliate".

Totuși, această caracteristică nu este ieftină. Pe lângă prețul de 1.000 de dolari pe lună pentru verificare pentru organizații, trebuie să plătiți și 50 de dolari pe lună pentru fiecare cont afiliat.

Unele conturi vor rămâne verificate, deși aleg să nu plătească taxa

Dacă Twitter ar oferi cel puțin o parte din acest pachet gratuit pentru agenții de publicitate și organizațiile cu mulți adepți, ar putea ajuta ca această creștere abruptă a prețului pentru verificare să nu afecteze prea mult comunitatea Twitter. Oamenii care folosesc serviciul ca sursă de informații vor să știe că acestea provin de fapt de la un cont verificat și se pare că multe dintre conturile importante nu își vor pierde marcajele, chiar dacă nu vor să plătească 12.000 de dolari pe an pentru Twitter.

Se pare că veniturile din publicitate ale Twitter au scăzut brusc de la preluarea de către Elon Musk, în timp ce marile firme de publicitate și-au avertizat clienții să se ferească de Twitter.

Mărcile de verificare sunt unele dintre cele mai vulnerabile la imitare, așa cum am văzut în cazul valului de conturi false care au apărut atunci când a fost lansată prima dată verificarea Twitter Blue, permițând oamenilor să cumpere o bifă albastră. Twitter a pus în aplicare câteva măsuri de protecție pentru a împiedica repetarea acestui lucru - dacă vă schimbați imaginea de profil, numele afișat sau adresa @, veți pierde temporar marca de verificare până când Twitter vă va revizui profilul pentru a se asigura că nu încălcați regulile împotriva imitării.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE