Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Prezentare de modă necovențională la Milano. Designerul a transmis un mesaj important legat de educația sexuală

Săptămâna Modei de la Milano a avut loc în perioada 21-27 februarie. Cea mai controversată prezentare de modă din cadrul evenimentului a fost Diesel – unde modelele au prezentat noua colecție, defilând în jurului unui munte uriaș de cutii de prezervative.

Încurajarea educației sexuale în rândul noii generații

Invitații prezentării Diesel de la Milano au avut o mare surpriză când au ajuns la eveniment: îi întâmpina un munte de 200.000 de cutii prezervative – care anunța astfel colaborarea dintre casa de modă și compania de prezervative. 

Colecția în sine a abordat teme tabu: plăcere, educație și libertate sexuală. Modelele au purtat blugi cu talia foarte joasă, piese din jeans cu elemente transparente și rochii rupte din mătase – sustinute de lanțuri. Una dintre piesele de rezistență ale colectiei a fost geanta Diesel – care datorită rețelelor de socializare a devenit un must-have al generației Z.

Pe fundal, playlist-ul compus din melodii nonconformiste, ba chiar explicite, a susținut mesajul transmis de designerul creativ al brandului, Glenn Martens.

Acesta a explicat, înaintea prezentării pentru Vogue, că prin noua sa colecție își propune să transmită un mesaj extrem de important legat de educatia sexuala: ”O viață de succes înseamnă să te bucuri de viață și să te distrezi dar să fii și precaut. Noi suntem un brand care spune lucrurilor pe nume.”

Compania va oferit gratuit jumătate de milion de cutii de prezervative

Pentru a își duce misiunea până la capăt, designerul va oferi gratuit, în aprilie, pe lângă cele 200.000 de cutii de prezervative parte din decorul prezentării, alte 300.000 de mii, în magazinele Diesel din întreaga lume – acolo unde este legal.

De când a venit la conducerea casei de modă, Glenn Martens a îndreptat Diesel –  cunoscut pentru blugii de înaltă calitate – către o gamă mai extinsă de articole vestimentare, după cum vedem și în cea mai recentă colecție, care oferă rochii, hanorace, fuste  și costume din materiale diverse.  Și nu este pentru prima oară când creatorul de modă a surprins industria.

Anul trecut, la prezentarea din  septembrie, oaspeții au fost așteptați cu o sculptură gonflabilă uriașă care a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai mare de acest fel. Acesta a ignorat și regulile industriei atunci când a invitat publicul să asiste la show – încălcând astfel regulamentul strict de la Săptămâna Modei – și a adunat 5.000 de participanți la prezentare.

Participanții au primit invitațiile într-o cutie de 6 prezervative, de culoare roșie, iar detaliile evenimentului erau scrise pe fiecare bucată în parte.

Locație filmare: Apolo 111

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE