Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Membrele trupei BlackPink, ambasadoare ale celor mai importante case de modă din lume

BlackPink este trupa de fete a momentului. Cele patru tinere au luat cu asalt nu doar industria muzicală, dar și pe cea a modei, devenind ambasadoare ale celor mai cunoscute branduri de lux din lume.

BlackPink, cea mai de succes trupă de K-Pop de fete a momentului

În doar patru ani,  formatia BlackPink a devenit una dintre cele mai de succes trupe de fete din lume, iar membrele, Jennie, Jisoo, Rosé și Lisa, continuă să doboare noi recorduri. BlackPink a fost prima trupă de K-pop care a cântat la Coachella și care a atins 1 miliard de vizualizări pe YouTube, iar acum este cel mai urmărit grup muzical de pe platformă. De asemenea, a fost și prima formație de fete din întreaga lume care să fie inclusă în topul Forbes Asia 30 Under 30.

În 2019, tinerele au intrat în Cartea Recordurilor, când single-ul „Kill This Love” a adunat 312 milioane de ascultări pe Spotify și a strâns 824 de milioane de vizualizări pe Youtube. Cu doar câteva melodii la activ, dar care au prins extrem de repede, fetele au început să stea în primele rânduri la cele mai importante prezentări de modă, în Milano, Paris și New York.

Așa, ele și-au consolidat cariere independente în industria modei, prin colaborări cu diverse case de modă de lux. Să le luăm la rând:

Jisoo a fost aleasă de Dior în 2019 ca ambasador local al brandului; la doi ani după, în 2021, și pe măsură ce Black Pink a atins un segment mai mare de populație, aceasta a fost numiră ambasador internațional.

Marile publicații de modă au spus că siluetele elegante de Dior o fac pe tânără să pară ca scoasă din filmele cu zâne. În 2022 a fost numită ambasador al casei de bijuterii de lux Cartier și trebuie să recunoaștem că accesoriile de milioane de dolari i se potrivesc de minune.

Jennie nu s-a lăsat mai prejos și a semnat cu Chanel. A început tot pe plan local și și-a făcut rapid tranziția către divizia internațională. A fost personajul principal în campania Chanel Coco Neige 2021-2022 și a prezentat cu mândrie și bijuteriile din colecția Crush. Tânăra a fost aleasă și de Calvin Klein pentru campaniile din 2021 și 2023 la lenjerie intimă.

Rose a ajuns tot la francezi, când Yves Sain Laurent a ales-o în 2020 și a făcut-o ambasadorul global al brandului și muza liniei de cosmetice. Aceasta participă la toate show-urile YSL și le poartă  creațiile de fiecare dată. Precum Jisoo, a fost abordată și de o casă de bijuterii de lux, de data aceasta Tiffany & Co. În 2023, Rose a promovat prima colecție all-gender al brandului.

Lisa vine cu cele mai multe parteneriate: cu Bulgari, Celine și Prada. Recent, Bulgari, pentru care este ambasadoare globală, a lansat o colecție specială în parteneriat cu artista care, apropo, poartă în mod constant bijuterii din colecția Serpenti care sunt printre cele mai exclusiviste ale brandului. Accesorii pe care le asortează, bineînțeles, la outfiruri Prada sau Celine.

Valul coreean a luat cu asalt industria modei, iar fetele de la Black Pink sunt doar ultimul exemplu. Amintiți-vă de BTS și de toate prezentările din acest an care au avut loc în Seoul.

Locație filmare: Romanian Design Week

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE