Urmărește Euronews România la cei mai importanți operatori de cablu TV din țară: Digi (canalul 66), Orange (canalul 169), Vodafone (canalul 410).

Jucăriile de pluș, tot mai căutate. Vânzările de jucării pufoase au crescut cu 30% în Marea Britanie

De Euronews  •  

Distribuie

DIMENSIUNE TEXT

Perfecte pentru îmbrățișat, plușurile au devenit cei mai buni prieteni nu doar pentru copii, ci și pentru cei mari, în aceste vremuri dificile. Vânzările de jucării pufoase au crescut cu 30% în Marea Britanie, dar, în cazul modelelor populare pe TikTok, vânzările au crescut și cu 500%.

Cea mai populară jucărie din ultimul an a fost plușul. O demonstrează vânzările care au crescut cu 29%, în Marea Britanie.

Melissa Symonds, director executiv producător de jucării: „Ele devin cele mai bune prietene ale tale. Poți să dormi cu ele în brațe când ești copil. Sunt cu adevărat reconfortante. Mulți dintre producătorii de pluș le-au făcut mult mai moi, încât nu poți să te abții să nu le atingi.”

Deși costul vieții a crescut, obligându-i pe oameni să fie mai atenți când merg la cumpărături, industria vânzării de plușuri a ajuns la o cifră record, de 3,6 miliarde de lire sterline, numai în Marea Britanie. În medie, o jucărie costă 10 lire.

Industria vânzării de plușuri a ajuns la o cifră record

Stephen Gomez, angajat producător de jucării din pluș: „Oamenii nu mai cumpără tehnologie și se uită la orice altceva. Preferă plușul, pentru că este un cadou plăcut, pe care îl poți oferi oricui.”

Aceste jucării drăguțe, în formă de pernă, se numesc Squishmallow. Sunt moi ca bezeaua și revin la forma inițială după ce le atingi. Doar anul trecut, în Marea Britanie, s-au vândut 3,5 milioane de bucăți.

Alex Painter, director senior de marketing: „Piața de pluș a crescut cu aproximativ 30% de la an la an. Am observat o creștere cu 500% a vânzărilor la Squishmallows. Meritul se datorează acestor figurine simpatice.”

Dar și rețelelor de socializare. Produsul a apărut în 10 miliarde de hashtaguri.

Alex Painter, director senior de marketing: „Nu este o jucărie în sensul obișnuit. Nu doar copiii le cumpără, ci și tinerii între 18 și 24 de ani.”

Squishmallow a primit chiar și premiul pentru „Jucăria Anului”, oferit de un comitet de experți de top din industrie.

Distribuie

Taguri