Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

(P) POLIJobs. Societe Generale Global Solution Centre vrea să își mărească echipa tânără

Târgul de cariere organizat de Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB), POLIJobs, care conectează companiile inovatoare cu unii dintre cei mai străluciți studenți ingineri, a ajuns la cea de-a V-a ediție și va avea loc în perioada 16-17 noiembrie, între orele 10.00-17.00, în Hol AN din Rectorat.

𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲 𝟲𝟬 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝗽 𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗼𝗺𝗲𝗻𝗶𝘂𝗹 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲𝗿𝗶𝗲𝗶 au pregătit numeroase oportunități de carieră: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level.

Societe Generale Global Solution Centre, una dintre companiile prezente la POLIJobs

Societe Generale Global Solution Centre a fost fondată în România, în anul 2011, ca un centru de servicii pentru Grupul Societe Generale. Compania oferă o gamă largă de servicii profesionale de înaltă calitate în diverse domenii de activitate pentru entitățile Grupului din întreaga lume: finanțe și contabilitate, resurse umane, IT, Know Your Customer sau compliance.

Care este principala provocare pentru Societe Generale Global Solution Centre în contextul economic și social actual?

„Pentru noi, Societe Generale Global Solution Centre ca angajator, principala provocare este recrutarea. Activitatea noastra este una complexă, avem multiple linii de business ceea ce înseamnă că și rolurile pentru care recrutăm sunt diverse, pornind de la oportunități în IT, resurse umane, finanțe, până la operațiuni de banking și activități de suport pentru Grupul Societe Generale.

Provocarea este dată de competiția acerbă pentru talente din industria de servicii de outsourcing, talente care combină experiența și cunoașterea unor limbi străine precum franceza și engleza. Această competiție s-a intentisificat în ultimul timp, deoarece încă de dianintea situației pandemice s-a putut observa o schimbare constantă pe piața muncii din România. Candidatul are în prezent opțiuni numeroase în ceea ce privește alegerea unui angajator, numărul job-urilor a crescut, ofertele sunt diverse, ceea ce înseamnă că trebuie nu doar să ne păstrăm atractivitatea, ci să ne dezvoltăm continuu. Este important să fim flexibili, deschiși schimbării și să avem o capacitate crescută de a ne adapta situației curente. Nevoile angajaților s-au modificat, în special post-pandemie, fiecare își reconsideră prioritățile, cariera, modul de lucru, locul de muncă, iar noi, ca angajator, trebuie sa fim pregătiți pentru aceste schimbări și să ne concentrăm pe ceea ce este important pentru angajații noștri.

În Societe Generale Global Solution Centre avem oportunități profesionale diverse, de la roluri de tip senior/expert, până la poziții entry-level pentru cei cu experiență redusă sau chiar tineri la început de drum în carieră. Pentru aceștia din urmă avem programe dedicate de integrare și formare, sunt sprijiniți constant de colegi mai experimentați, și au parte și de un întreg pachet și instrumente de învățare care îi ajută să își dezvolte competențele. Treptat, ei pot evolua spre alte roluri, mai complexe, in functie de pasiunile pe care și le descoperă, dar și de abilitățile pe care și le dezvoltă alături de noi.”

Cum găsește Societe Generale Global Solution Centre un limbaj comun cu noua generație de angajați?

„Societe Generale Global Solution Centre este un angajator tânăr, media de vârstă fiind de 32 de ani. În plus, jucăm un rol activ în a-i susține pe tineri să își înceapă cariera, pornind de la prezența noastră la evenimente dedicate, târguri de joburi, ateliere susținute de către colegii noștri studenților din cadrul diverselor universități. În cadrul companiei avem foarte mulți colegi tineri, cu vârste pornind de la 19 ani, ce participă la programe de integrare și mentorship alături de colegi mai experimentați și apreciază aceste oportunități de a învăța lucrând, dar și de a avea alături pe cineva care poate să îi îndrume. În plus, majoritatea managerilor noștri sunt tineri din generația Y, cei mai mulți fiind promovați din intern și sunt un exemplu foarte bun pentru cei la început de carieră care ni se alătură.

Într-o echipă, limbajul comun dintre generații se realizează cu o bună comunicare, colaborare, respect reciproc, aprecierea contribuției fiecăruia la obiective comune, dar și acceptarea diferențelor care sunt transformate în atuuri pentru echipă.

De asemenea, cultura organizației și managementul sunt extrem de importante în relația cu angajații, fie ei de orice vârstă. Trebuie să fii deschis, să asculți nevoile pe care aceștia le au, să te adaptezi și să creezi acest obicei de a avea un dialog continuu, astfel încât dezvoltarea și creșterea să poată avea loc de ambele parți.”

Societe Generale Global Solution Centre în România înseamnă performanță, inovație și cei mai buni profesioniști. Având o echipă de peste 2.700 de experți și specialiști, compania deservește 35 de țări pentru toate liniile de business majore ale Societe Generale.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE