Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

(P) POLIJobs. Șișecam promite tinerilor mediu de lucru axat pe diversitate și incluziune

Târgul de cariere organizat de Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB), POLIJobs, care conectează companiile inovatoare cu unii dintre cei mai străluciți studenți ingineri, a ajuns la cea de-a V-a ediție și va avea loc în perioada 16-17 noiembrie, între orele 10.00-17.00, în Hol AN din Rectorat.

𝗣𝗲𝘀𝘁𝗲 𝟲𝟬 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗼𝗽 𝗱𝗶𝗻 𝗱𝗼𝗺𝗲𝗻𝗶𝘂𝗹 𝗶𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲𝗿𝗶𝗲𝗶 au pregătit numeroase oportunități de carieră: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level.

Printre companiile participante se numără și Şişecam care este un jucător global puternic în domeniile sticlei şi chimiei. Şişecam a fost fondată în 1935 pentru a stabili industria sticlei din Turcia, în conformitate cu viziunea lui Mustafa Kemal Atatürk, fondatorul Republicii Turce. Astăzi, Şişecam este un jucător global puternic în domeniile sticlei şi chimiei.

Șișecam este singura companie globală care operează în toate domeniile de bază ale producției de sticlă – inclusiv sticlă plată, sticlă, ambalaje din sticlă și fibră de sticlă. În prezent, Șișecam se află printre primii doi producători de sticlă din lume, primii cinci producători de ambalaje din sticlă și sticlă plată. Şişecam este unul dintre cei mai mari trei producători de sodă din lume şi lider mondial în chimicalele cromului.

Șișecam joacă un rol de lider în liniile de afaceri din sticlă plată, sticlă, ambalaje din sticlă, produse chimice, auto, fibră de sticlă, minerit, energie și reciclare și operează unități de producție în Germania, Italia, Bulgaria, România, Slovacia, Ungaria, Bosnia-Herțegovina. , Federația Rusă, Georgia, Ucraina, Egipt, India și SUA, pe lângă Turcia.

Patru continente 150 de țări

Șișecam face pași majori în direcția obiectivului său de a deveni unul dintre primii trei producători din lume în principalele sale domenii de activitate. Condus de resursele sale umane de înaltă competență și tehnologiile inteligente, Șișecam își transformă continuu infrastructura digitală și cultura corporativă ținând cont de nevoile viitorului. Cu 86 de ani de experiență și peste 24.000 de angajați, Șișecam desfășoară activități de producție în 14 țări de pe patru continente și operează o rețea de vânzări în peste 150 de țări din întreaga lume.

Șișecam avansează pe creșterea sa, în conformitate cu strategia sa de excelență globală și alimentată de o abordare incluzivă care sprijină dezvoltarea întregului său ecosistem. Șișecam își asumă responsabilitatea pentru protejarea planetei, împuternicirea societății și transformarea vieții cu strategia sa “CareforNext”, care este conformă și centrată în jurul Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite. Șișecam își folosește toată experiența și competențele pentru a promova dezvoltarea durabilă în toate aspectele.

Creșterea Șeșicam în România

Şişecam operează în România din 2013. Compania şi-a început operaţiunile odată cu achiziţia GlassCorp S.A. şi continuă să fie un actor major în domeniul industriei sticlei auto din ţară şi regiune.

Dotată cu tehnologii avansate, fabrica de sticlă auto Şişecam a început producţia în 2015 după modernizare. Fabrica situată în municipiul Buzău se remarcă drept una din cele mai mari fabrici de sticlă auto cu o capacitate de producție de 3,4 milioane de tone pe an. Pe lângă contribuțiile sale considerabile la industria auto europeană cu capacitatea sa uriașă de producție, Șișecam este și un actor puternic pentru români prin oportunitățile de angajare și valoarea adăugată pe care o creează.

Şişecam Automotive Romania operează pe o suprafață totală de 88.000 m2, dintre care 40.000 m2 în interior. Aproximativ 80% din sticla produsă în fabrica din România este exportată. Şişecam Automotive România oferă locuri de muncă pentru aproximativ 537 de persoane la uzina din Buzău. Când se adaugă oportunitățile indirecte de angajare, fabrica este benefică pentru peste 700 de oameni și este una dintre cele mai populare companii din regiunea Buzău din România.

Şişecam aduce contribuţii semnificative la economia românească prin operaţiunile sale în ţară. Grupul și-a crescut cota în industria europeană de automobile în mod constant.

Şişecam îşi propune să-şi îmbunătăţească activitatea pe pieţele globale, menţinându-şi poziţia de lider pe segmentul sticlei auto cu fabrica sa din România. Uzina Sisecam Automotive Romania este de o importanta strategica pentru industria auto europeana.

Printre clienții fabricii de producție de sticlă pentru automobile a lui Șișecam din România se numără mărci de automobile de top la nivel mondial, cum ar fi VW, Skoda, Seat, Honda, Dacia, Renault, Toyota, Ford, Audi, Maybach și Porsche. Prin participarea la targul Poli Jobs Şişecam isi propune sa atraga talente in organizatie.

Care este principala provocare a unui angajator în contextul economic și social actual?

Principala provocare in contextual actual este adaptarea la nevoile diferite ale candidatilor.

Cum găsește angajatorul un limbaj comun cu noua generație de angajați?

In era digitalizarii, incercam sa gasim un limbaj comun cu tanara generatie oferindu-le un mediu de lucru axat pe diversitate și incluziune. Noi lucrăm intens la creionarea unui spațiu în care toți angajații să se simtă nu doar bine-primiți, dar și încurajați să fie autentici, să învețe. Astfel, ne dorim să dezvoltăm un sentiment de apartenență în cadrul organizației.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE