Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

(P) POLIJobs. Enel caută constant să implice noua generație în proiecte sale

Târgul de cariere organizat de Universitatea Politehnica din Bucureşti (UPB), POLIJobs, care conectează companiile inovatoare cu unii dintre cei mai străluciți studenți ingineri, a ajuns la cea de-a V-a ediție și va avea loc în perioada 16-17 noiembrie.

60 de companii de top din domeniul ingineriei au pregătit numeroase oportunități de carieră: programe de burse, internshipuri, joburi part-time sau full-time, entry-level, middle-level sau senior level.

Enel, printre companiile participante

Printre companiile participante se numără și Enel, care este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, precum și al producției de energie electrică din surse regenerabile și al soluțiilor și serviciilor energetice avansate, prezent pe piața din România din 2005.

Încă de la început, Enel a promovat un mediu de lucru incluziv, deschiderea față de valorile angajaților și accesul la oportunități multiple de învățare, care fac posibile anticiparea nevoilor angajaților, și ajută în îmbunătățirea constantă a serviciilor.

Care este principala provocare a unui angajator în contextul economic și social actual?

„Ne aflăm într-un moment în care rescriem sectorul energiei, în care și noi pregătim noi roluri care nu au mai existat până acum, pentru a traversa cu succes tranziția energetică și a asigura dezvoltarea și integrarea în sistemul energetic a energiei verzi, din surse regenerabile. Joburile viitorului în energetică sunt digitalizate, agile și performante, iar două dintre pricipalele noastre provocări sunt: dezvoltarea profesională a colegilor noștri astfel încât să facem față cât mai bine acestei perioade de transformări și atragerea candidaților care să se potrivească cu  planurile noastre de creștere sustenabilă. Este important să împărtășim aceeași viziune nu doar cu actualii noștri colegi, ci și cu cei care ni se vor alătura, pentru că doar așa vom putea rescrie, împreună, viitorul energiei,” a explicat Enel, printr-un comunicat.

Cum găsește angajatorul un limbaj comun cu noua generație de angajați?

Enel este unul dintre cei mai mari producători de energie regenerabilă din țară și caută constant să implice noua generație în proiecte sale și în activitatea sa profesională.

„Ca să găsim un limbaj comun cu noua generație de angajați, căutăm să interacționăm cât mai mult cu membrii ei – organizăm evenimente interne dedicate angajaților noștri aflați la început de carieră și evenimente externe adresate tinerilor candidați care au potențial să devină colegii noștri, participăm la târguri de joburi și derulăm programe de mentorat și de onboarding dedicate. Totodată, avem periodic programe de practică și de internship, care îi ajută pe tineri să poată aplica ceea ce au învățat la școală. Totodată, aceste programe ne ajută foarte mult și pe noi, astfel încât să ne putem adapta cât mai bine cerințelor și așteptărilor noii generații de candidați/angajați,” a explicat Enel, printr-un comunicat.

Enel are aproximativ 3.200 de angajați în România și oferă servicii unui număr de peste 3 milioane de clienți. Companiile E-Distribuție operează rețele cu o lungime totală ce depășește 131.000 de kilometri în trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea. Enel Energie și Enel Energie Muntenia sunt principalii furnizori de energie din țară, iar oferta lor include atât electricitate și gaze naturale, cât și servicii de asistență pentru casă.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE