Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Gucci, Supreme, HAVEN și Armani: colecții cu articole de lux pentru locuințe. O simplă lumânare costă sute de dolari

Când vorbim despre marile case de modă de lux, ne gândim imediat la rochii spectaculoase sau costume de calitate. Dar nu trebuie să ne limităm doar la ceea ce vedem pe podium. Brandurile de lux au propus în ultimii ani și colecții pentru locuințe: de la obiecte de decor clasice, la piese de mobilier minimaliste.  

Gucci Decor oferă mobilier și accesorii romantice caselor noastre

Acasă este acolo unde îți e inima – și Gucci. În 2017, directorul creativ al casei de modă din Italia, Alessandro Michele, a decis să ofere piese eclectice, colorate, romantice locuințelor noastre. Așa a s-a format Gucci-Decor, care oferă canapele, scaune, lumânări, și multe alte articole de casă – în culori puternice și printuri îndrăznețe.

Designerul și-a propus să aducă un look contemporan-romantic caselor noastre, la fel cum face cu fiecare colecție vestimentară.  Atenție însă, prețurile se ridică la nivelul hainelor de lux: o simplă lumânare costă nu mai puțin de 450 de dolari.

Supreme vine cu o colecție de obiecte de casă neconvențională, pentru pasionații de skateboarding

Dacă Gucci este ceva cam elegant pentru decorul casei, există și alte opțiuni Supreme, brandul de skateboading care a făcut valuri prin colaborările de succes cu Louis Vuitton sau Nike, oferă și el, produse pentru locuințe. Dar nu la scară largă, ci tigăi, mini frigidere, halbe de bere și scrumiere – acestea din urmă fiind cel mai căutat obiect al colecției.

Spre deosebire de Gucci, care țintește către un public ce dorește să își decoreze vilele din cele mai selecte cartiere, Supreme și-a propus să ofere obiecte mici, care pot fi colecționate – dar cu un logo la vedere. Pentru că, până la urmă, orice obiect Supreme oferă un „statut social” printre cunoscători.

Versace, printre primele case de modă care au „îmbrăcat” casele noastre

Unul dintre primele branduri de lux care au intrat pe piața articolelor de casă a fost Versace, în 1992.  A început inițial ca o combinație de cearșafuri, plăpumi și perne de lux cu imprimeurile clasice ale brandului: Medusa și leopard.

Au urmat apoi mobilierul, corpurile de iluminat și vesela. Iar Donatella Versace nu s-a oprit aici: în 2000 s-a deschis hotelul Pallazo Versace în Australia iar astăzi casa de modă de lux deține proprietăți în Londra, Mumbai și Dubai.

HAVEN x Loro Piana - pentru adepții stilului minimalist

Avem și opțiuni mai puțin „pompoase”, pentru adepții stilului minimalist. HAVEN, un brand canadian, care oferă piese de lux bărbătești adaptate nevoilor urbane – și cu o atenție deosebită acordată materialelor și inovației în domeniul textilelor, a lansat o colecție pentru casă, în parteneriat cu Loro Piana. Nu mobilier, ci paturi și halate de baie făcute in lână de cea mai bună calitate – cu un model atemporal în carouri negre și gri pe o parte și negru pe verso.

O opțiune cu mobilier de lux minimalist vine și din partea Armani Casa, care oferă o colecție elegantă extinsă de canapele, covoare, mese și perdele. Casa de modă a mobilat mai multe proprietăți de lux, yachturi și avioane – ba chiar și un hotel în Dubai.

Iar lista nu se oprește aici: Dior, Fendi, Ralph Lauren și Comme de Garcon au la rândul lor colecții speciale pentru locuințe. Piața mobilierului de lux și a accesorilor pentru casă este este în creștere, se estimează că va trece pragul de 100 de miliarde de dolari, până în 2028.

Locație filmare: Roche Bobois

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE