Gucci aduce luxul în fotbal. Jack Grealish și Leah Williamson devin ambasadorii casei de modă italiană

De Diana Drăgotescu  •  

Distribuie

DIMENSIUNE TEXT

Gucci intră în lumea fotbalului, după ce a semnat un contract cu Jack Grealish, starul echipei Manchester City.

Colaborarea a fost anunțată de jucător încă din luna mai, când a precizat că are legături strânse cu casa de modă italiană, povestind pentru The Face cum tatăl său i-a cumprat la 16 ani o borsetă de la Gucci, drept cadou, pentru că s-a alăturat echipei Aston Villa.

Gucci intră oficial în lumea sportului

Este pentru prima dată în istorie când Gucci alege un fotbalist drept ambasador. Mișcare care de altfel, le deschide oficial ușa către un nou segment de piață: lumea sportului.

Chiar dacă nu a „jucat” prea mult sport până acum, casa de modă italiană este cunoscută pentru alegerile surprinzătoare pe care le face atunci când își alege fața: muzicianul Harry Styles, care este de altfel și idolul noii generații, actorii Dakota Jhonson și Jared Leto, ba chiar și celebrul bucătar Massimo Bottura.

Leah Williamson se alătură și ea casei de modă italiene

Sigur, atracția brandului vine și din partea urmăritorilor de pe Instagram. Doar fotbalistul vine la pachet cu 5,2 milioane de urmăritori. Iar pentru a își asigura o intrare de succes în lumea fotbalului, Gucci a semnat ulterior și cu Leah Williamson, căpitanul echipei naționale de fotbal feminin a Angliei, care a câștigat Campionatul European în 2022.

Cei doi fotbaliști au fost aleși însă pentru mai mult decât aptitunile lor pe teren sau urmăritorii de pe Instagram. Grealish este idolul unei noi generații de fotbaliști, cu picioarele pe pământ și apropiat de fani. Iar Leah Williamsom este un advocat puternic al drepturile femeilor și mai ales, al femeilor în sporturi dominate de bărbați.

Valorile brandului sunt reprezentate prin ambasadorii aleși

Gucci alege ambasadori care reprezintă foarte bine valorile actuale ale brandului: tineri netemători, care se exprimă liber si nu se tem să fie ei înșiși. Cel mai bun exemplu este parteneriatul cu Harry Styles, care la concertele care devin virale pe rețelele sociale, poartă de cele mai multe ori Gucci. Rezultatul este un hastgag, #harrystylesgucci, care a adunat aproape 6 milioane de vizualizări.

Lumea sportului este însă, și a fost întodeuna strâns legată de modă. De la jucătorii care stau în primele rânduri la paradele de modă, până la colaborările fenomen cum ar fi Michael Jordan cu Nike cele două lumi sunt indispensabile una alteia. Iar Gucci acum, întărește o conexiune deja existentă.

sursa: Goal

Distribuie

Taguri