Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Jerry Lorenzo, creatorul din spatele brandului american Fear of God

Jerry Lorenzo este un nume care va intra cu siguranță în cărțile de istorie a modei. În 2013, a înființat brandul Fear of God, care a devenit rapid parte din cultura urbană americană și care este cunoscut pentru colaborările cu Nike și Vans. Este pasionat de sneakerși, modă și sport, moștenire de la tatăl său, jucătorul american de baseball Jerry Manuel Sr. 

După facultate, a început să lucreze pentru echipa LA Dodgers, iar în 2008 a flirtat un pic cu viața de noapte organizând în Los Angeles petreceri care au atras nume mari precum Virgil Abloh și Kid Cudi. În același an a devenit stilistul jucătorului Matt Kemp.

Pentru că nu găsea hainele pe care și le-ar fi dorit pentru clientul său, a decis să le facă singur

A înființat Fear of God cu doar 14.000 de dolari. Un brand ce și-a propus să livreze produse care să nu se demodeze niciodată, să fie ușor de purtat și să satisfacă nevoile consumatorului America. A investit în materiale de calitate, piese unisex, și s-a axat pe culori neutre care au oferit treningurilor și hanoracelor o eleganță greu de redat în cuvinte. 

Comoditatea, eleganța și, mai ales, calitatea materialor au făcut ca Fear Of God să fie iubit de celebrități. Ca la fiecare nou creator de modă, au ajutat și vorbele lui Kanye West. Jerry a povestit pentru Harper Bazzar că atunci când i-a văzut prima colecție, rapperul a ținut în mână un tricou alb simplu și a spus: „omul meu, pot vedea câtă muncă este în spatele acestui tricou”. Jerry Lorenzo a fost și cel care a creat ținutele lui Justin Biber în turnul Purpose. 

În 2017 a colaborat cu Nike pentru modelul Nike Air Fear of God 1 care, la momentul lansării, costa 350 de dolari, dar a fost atât de popular încât pe platformele de resell a ajuns să se vândă la preț dublu, iar variațiile de culori care au urmat au ajuns la mii de euro pe aceste platforme. Cea mai dorită culoare a fost Amarillo.

Tot în 2017 a claborat și cu Vans și a reinterpretat variațile modelului 147

Colecția a fost un success și, la fel ca și în cazul colaborării cu Nike, piesele la resell s-au vândut la sume fabuloase. 

În 2020 a lăsat un pic deoparte treningurile confortabile și blugii pentru un pic de haute couture. În urma unei colaborări cu Ermenegildo Zegna, care l-a forțat să călătorească de șase ori în Italia într-un singur an, a decis să extindă producția Fear of God și să dea tricourile din bumbac pe piese de colecție, făcute din lână italiană. 

Essentials, varianta de buget semnată de Jerry Lorenzo

Fear of God este un brand de lux, dar Jerry Lorenzo a lansat și o colecție accesibilă din punct de vedere financiar - Essentials – care include câteva dintre piesele clasice ale brandului: hanorace, pantaloni de trening și încălțăminte, toate în variantele mai… de buget. 

Pentru Jerry Lorenzo esența stilului este să te simți acasă în orice cameră te-ai afla. Luxul însemnă să te simți bine în pielea ta și să te miști în ritmul tău.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE