Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Heron Preston, creator de modă și prietenul regretatului Virgil Abloh, a cucerit noua genarație prin colecțiile sale

Heron Preston este un nume care atârnă greu în moda de streetwear. Nu doar din cauza prieteniei cu Virgil Abloh, dar și datorită viziunii artistice pe care o are.

Povestea lui Heron Preston începe în 2004 când s-a mutat în New York pentru o facultate de design. Și-a făcut un blog care să îi documenteze experiența și se pare că a ales un anturaj bun, pentru că așa l-a cunscut pe regretatul Virgil Abloh, care la momentul respectiv scria și el, ca toți tinerii de pe atunci, pe un blog.

Heron Preston s-a alăturat lui Virgil Abloh și Kanye West

Heron Preston a lucrat apoi la Nike ca producător digital global. Dar, în 2012, Virgil, împreună cu niște membri ai echipei lui Kanye West, l-au recrutat și au lansat brandul de streetwear Been Trill. A fost momentul în care Preston a început să colaboreze cu Kanye ca director artistic și s-a ocupat cam de tot ce ține de produsele lui: de la articole de turneu până la invitații pentru prezentările de modă Yeezy.

Atunci când Virgil Abloh a înființat Off-White l-a prezentat pe Preston companiei de producție și distribuție din Milano care lucra cu brandul său proaspăt deschis. Heron Preston a semnat un contract pentru a își deschide propriul brand și și-a lansat prima colecție la Săptămâna Modei de la Paris în 2017 – care aluat cu asalt lumea modei.

În mod ironic, pentru zilele de astazi, logoul lui e scris in litere chirilice si înseamnă „Stil” in rusă. Tatăl lui Preston a fost polițist, iar Heron era obisnuit cu uniformele. Așa se explică de ce unele haine create de el au elemente ce aduc aminte de uniforme, de tot felul. Poate tocmai datorită acestui stil, Preston a avut si o colecție oficiala pentru NASA.

Creatorul a ironizat parteneriatele dintre branduri

Heron Preston a colaborat și cu nume mari din industrie: Calvin Klein, BAPE, Nike, Levis – chiar dacă designerul a ironizat parteneriatele dintre branduri. În aprilie anul acesta americanul a postat pe pagina sa de Instagram poza unui tricou pe care scrie: „Acesta nu este o piesă dintr-o colaborare” și a explicat că brandurile trebuie să supraviețuiască singure, fără a se baza pe colaborări.

Iar el, poate cu siguranță să se descurce singur: design-urile sale simple, dar elegante, colorate - dar neutre au ajuns să fie purtate de nume mari de la Hollywood: Gigi Hadid, Hailey Biber și Kendall Jenner, printre multe altele.

Americanul este și DJ de muzică electronică. În timpul pandemiei, ca noi toti a stat in casa, și a ascultat muzică, mai mult decat o făcea in mod normal. Asa a creat playlistul Preston - gândit special pentru a lupta cu anxietatea.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE