Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Harry Styles, artistul care reinventează ideea de masculinitate în modă

Harry Styles a avut cea mai căutată melodie pe Spotify în 2022, „As It Was”, cu peste 15.5 miliarde de streamuri. Acesta este și ambasadorul casei de modă Gucci și cel care și-a propus să demonstreze că masculinitatea nu vine întotdeauna la costum.

Harry Style fashion-iconul momentului. Este primul muzician care a apărut pe coperta revistei Vogue

Fostul membru al trupei One Direction a început să își construiască stilul personal în 2018, când a devenit și ambasadorul casei de modă de lux Gucci. Directorul creativ al brandul, Alessando Michele, l-a ales tocmai pentru că se juca cu piesele vestimentare, fără să îi pese de contextul social în care acestea ar trebui arătate, si nici dacă sunt piese menite să fie purtate de femei sau bărbați.

Astfel, Harry Styles a devenit primul cântăreț care a aparut singur pe coperta revistei Vogue – o publicație dedicată în mare parte, femeilor. Iar apariția sa a fost una spectaculoasă. Pe coperta ediției din decembrie 2020 a purtat o rochie Gucci alături de mesajul „Harry Styles își face propriile reguli”. A fost lăudat de tineri dar  s-a lovit și de critici – cărora le-a oferit un răspuns pe măsură: a postat pe Instagram o poză cu el într-un costum cu volane, mâncând o banană alături de mesajul: „Bring back manly men” - „Aduceți înapoi bărbații masculini”.

Vedetele nu au ezitat sa il apere. Olivia Wilde, fosta iubită a cântărețului a spus că Harry Styles este îndeajuns de masculin, „pentru că bărbăția este orice vrei tu să fie”. Iar Jameela Jamil, o luptătoare pentru egalitatea de gen și drepturile femeilor a postat pe Twitter: „Harry Styles este masculin, pentru că masculinitatea însemnă să fii nu fii nesigur pe tine, toxic, să urăște femeile sau homofob. El este 104% perfect”.

Hashtagul cu numele artistului, peste 80 de miliarde de vizualizări

Rețelele de socializare au fost ulterior inundate de video-uri cu Harry Style dansând la concerte, în outifturi care mai de care mai spectaculoase, toate Gucci. Hashtagul cu numele artistului a strâns peste 80 de miliarde de vizualizări – cam de zece ori mai mult decât populația lumii. 

Dacă până anul trecut Harry Styles doar purta creațiile Gucci, 2022 a venit cu o mare surpriză: o colecție specială gândită de artist alaturi de Alessando Michele, în care cei doi au creat haine la un pahar cu vin si schimbând idei pe WhatssApp. O colecție care și-a propus să transforme conceptul de masculinitate – potrivit companiei. În campania publicitară, artistul pare să se distreze de minune, probând haină după haină – care mai de care mai colorată și cel mai important, unisex. Spre deosebire de colecțiile recente Gucci, în colaborarea cu Harry nu apar logouri – accentul fiind pus pe calitate și versatilitate.

Artistul a jucat și rolul principal în filmul „Don't Worry Darling”

Nu vă mai spun că parteneriatul a făcut valuri pe rețelele de socializare –orice este atins de Harry Styles se transformă în aur: muzica, haine sau filme – pentru că aproape tot anul trecut a jucat și într-un film – Dont Worry Darling – și a fost personajul principal.

Locație filmare: J'ai Bistrot București

 

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE