Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Cea mai vizionată prezentare de modă din lume, Victoria's Secret Fashion Show, revine după patru ani de pauză

Publicat de: Diana Drăgotescu

Cea mai vizionată prezentare de modă anuală din lume, Victoria's Secret Fashion Show. revine după patru ani de pauză.

Compania de lenjerie intimă este cunoscută pentru prezentările de poveste, unde nume mari ale industriei muzicale se înghesuie să cânte, iar modele sunt supranumite „Angels”.

Show-ul de anul acesta se va axa pe nevoile reale ale femeilor

Anunțul a fost făcut de către CEO-ul companiei, Timothy Johnson, care a declarat pentru Vogue că prezentarea de anul acesta va avea o nouă abordare, în care nevoile și preferințele femeilor vor veni pe primul loc.

Prima ediție a evenimentului a avut loc in 1995 în New York. La doar câțiva ani după, în 199, showul a fost televizat pentru prima dată iar în 2001 o decizie logistică avea să aducă companiei milioane de telespectatori – evenimentul a fost mutat chiar înaintea Crăciunului.

Astfel, colecțiile de iarnă ale companiei de lenjerie intima au început să fie promovate de „Victoria's Secret Angels” – care erau considerate a fi cele mai frumoase femei din lume: Alessandra Ambrosio, Heidi Klum, Adriana Lima sau Miranda Kerr.

În fiecare ediție, una dintre modele era aleasă să poarte „the 1 million dollar bra” – sutienul de 1 milion de dolari. Iar pe scenă își făceau apariția cei mai importanți artiști ai momentului printre care– The Weeknd, Shawn Medes sau The Chainsmokers.

Prezentarea aduna anual milioane de telespectatori

Show-ul a adunat milioane de telespectatori: în 2008 -  8 milioane, în 2010 – 9 iar în 2011 – 10 milioane, număr ce a rămas constant până în 2016, când a început să scadă. În 2018, s-au lovit de niște numere dezastroase: doar 3.2 milioane, o treime din cât strângea în anii de glorie.

De ce? Pentru că nu mai  reprezentau realist industria modei care începea să dorească incluziune. La acel moment, directorul de marketing al companiei mamă care deține Victoria's  Secret, L Brands – a fost întrebat dacă este de părere că show-ul are nevoie de o nouă abordare – Acesta a răspuns vehement că nu – prezentarea este o fantezie de 42 de minute. Răspunsul l-a costat mult – pentru că anul următor show-ul a fost oprit.  Tot pe la acea perioadă, brandul de lenjerie al Rihannei, Savage x Fenty, a demonstrat că femeile pot fi sexy indiferent de mărime.  

După scandalul mediatic, Victoria’s Secret a încercat să își curețe imaginea. }n 2021 a lansat o colecție în care au inclus modele plus size și membrii ai comunității LGBTQ și a renunțat la ideea de Angels în detrimentul sloganului – „ce își doresc femeile”. Un slogan un pic exagerat și prea forțat – din punctul de vedere al publicului.  Acum însă, compania pare decisă să își spele păcatele – și să ofere o prezentare așa cum ar fi trebui să o facă încă din 2019.  

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE