Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Cumpărăturile online, mai aproape de experiența reală. Clienții pot proba virtual pantofii, înainte de a-i cumpăra

Experiența cumpărăturilor online va deveni similară cu cea reală. De acum, clienții magazinelor online vor putea să probeze, virtual, pantofii pe care inenționează să-i cumpere de pe net. Acest lucru va fi posibil cu ajutorul realității augumentate, care le va permite clienților să încerce versiunile digitale ale pantofilor înainte de a le cumpăra.

Printre primele companii care vor aborda conceptul se numără și Amazon. Retailerul online a anunțat lansarea funcției sale „Virtual Try-On for Shoes”, o opțiune de probare a pantofilor bazată pe realitatea augumentată.

După cum sugerează și numele, cumpărătorii pot avea opțiune a de apăsa butonul „probă virtuală”, din dreptul unui produs de încălțăminte, și apoi pot îndrepta camera Retailerul online a anunțat lansarea funcției sale „Virtual Try-On for Shoes”. Apoi, o pereche de pantofi virtuali vor apărea pe ecranul telefonului.

Deși clienții nu vor putea simți cum se potrivește pantoful, aceștia vor avea opțiunea de a schimba culoarea pantofilor și de a o alege pe cea ideală.

Amazon a anunțat deva că a pus la dispoziție o varietate largă de articole ce pot fi probate online, inclusiv New Balance, Adidas, Reebok, Puma, Superga, Lacoste, Asics și Saucony.

Pentru moment, funcția este disponibilă doar pentru utilizatorii iOS din Statele Unite și Canada, în aplicația de cumpărături Amazon.

Realitatea augmentată, tot mai prezentă în experiența shopping-ului online

„Scopul Amazon Fashion este de a crea experiențe inovatoare care să facă cumpărăturile online mai ușoare și mai plăcute pentru clienți”, a declarat Muge Erdirik Dogan, președintele Amazon Fashion.

Compania Amazon testează realitatea augumentată pentru cumpărăturile online încă din 2017, după ce a lansat Amazon „AR View” și „Room Decorator”, care le permite clienților să vadă cum ar arăta o piesă de mobilier în casa lor.

Amazon nu este singura companie de cumpărături online care experimentează realitatea augmentată. L'Oreal, Zara și Nike au lansat și funcții similare de realitate augmentată.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE