Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

UPDATE Elon Musk pregătește taxa pe Twitter. Pentru ce va trebui să plătești 8 dolari pe lună

Publicat de: Dan Stancu

Musk își propune să revizuiască complet Twitter Blue, modelul de abonament al platformei care aduce beneficii exclusive pentru membri. Concret, persoanele care doresc să fie verificate pe Twitter ar putea fi nevoite să plătească 8 dolari pe lună pentru a-și păstra bifa dacă planul este implementat, potrivit Insider.com.

Musk a spus totodată că abonații vor primi de asemenea:

  • „Prioritate în răspunsuri, mențiuni și căutare”, despre care el a spus că sunt „esențiale pentru a învinge spam-ul/escrocheria”.
  • „Posibilitatea de a posta videoclipuri și audio lungi.”
  • „Cu 50% mai puține reclame”.
  • „Paywall bypass pentru editorii care doresc să lucreze cu noi”.

Știre inițială: Elon Musk, noul proprietar al Twitter, le-a dat angajaților un ultimatum: respectă termenul-limită pentru introducerea verificării plătite pe Twitter sau își fac bagajele și pleacă. Este vorba despre o sumă de 19,99 dolari, care ar trebui plătită lunar.

Practic, Musk cere ca Twitter Blue, abonamentul opțional al companiei, de 4,99 dolari pe lună, care deblochează caracteristici suplimentare, să fie transformat într-un abonament mai scump, care să ofere și verificarea conturilor, informează The Verge. În prezent, Twitter plănuiește să perceapă 19,99 dolari pentru noul abonament Twitter Blue.

Utilizatorii verificați ar avea la dispoziție 90 de zile pentru a se abona, în caz contrar urmând a-și pierde marcajul albastru. Angajații care lucrează la acest proiect au fost anunțați duminică că trebuie să respecte termenul limită de 7 noiembrie pentru a lansa funcția, altfel vor fi concediați.

Musk a precizat clar, în lunile premergătoare achiziției, că a vrut să modernizeze modul în care Twitter verifică conturile și gestionează roboții. Duminică, el a scris pe Twitter: „Întregul proces de verificare este în curs de modernizare chiar acum”.

Abonamentul Twitter Blue a fost lansat pe scară largă în urmă cu aproape un an ca o modalitate de a vizualiza articole fără reclame de la unii editori și de a face alte modificări ale aplicației, cum ar fi o pictogramă de culoare diferită pe ecranul de pornire. Musk dorește să crească numărul de abonamente pentru a deveni jumătate din veniturile totale ale companiei.

Elon Musk, director al Tesla şi SpaceX, a preluat, săptămâna trecută, controlul Twitter după ce a finalizat achiziţionarea reţelei de socializare pentru 44 de miliarde de dolari. După luni de răsturnări de situaţie, cel mai bogat om din lume l-a concediat imediat pe CEO-ul Parag Agrawal şi pe alţi doi directori, directorul financiar Ned Segal şi directorul juridic Vijaya Gadde.

Pe de alta parte, Musk a dezvăluit că intenţionează să înființeze „consiliu de moderare a conţinuturilor cu puncte de vedere foarte diverse”. „Nicio decizie majoră privind conţinuturile sau reactivarea contului nu va avea loc fără intervenţia consiliului”, a precizat într-un mesaj postat pe Twitter multimiliardarul care s-a declarat un apărător ferm al libertăţii de expresie.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE