Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Stațiunea Mamaia nu are bani de promovare. ”Perla litoralului românesc, absentă la Târgul de Turism al României

Antreprenorii locali din domeniul HoReCa acuză Primăria Constanța că nu a finanțat promovarea stațiunii Mamaia la Târgul de Turism al României.

La rândul lor, autoritățile locale susțin că finanțarea promovării celei mai mari stațiuni de pe litoralul românesc a fost ratată din cauza birocrației. Cu sau fără promovare oficială, Mamaia rămâne însă una dintre cele mai scumpe destinații de vacanță.

151 de participanți din 10 țări. Fiecare luptă pentru a atrage cât mai mulți turiști. Sunt mii de vizitatori care pot să își achiziționeze vacanța de vară la prețuri promoționale. În același timp, este ocazia perfectă pentru promovarea destinațiilor. Una dintre cele mai importante stațiuni de la malul mării ratează participarea. Stațiunea Mamaia, cea mai mare de pe litoral, aflată până nu demult în topul preferințelor

”Se pare că în strategia de promovare pe care a trimis-o Primăria nu este inclus și acest târg de turism, cu toate că vedem Mangalia, vedem stațiuni de pe litoral care vin să se promoveze. Cu siguranță o prezență la târg ar aduce în atenție Mamaia”, a declarat Cristian Bărhălescu - vicepreședinte ANAT Sud-Est.

Cine ar fi de vină pentru absența stațiunii de la târgul de Turism

De vină ar fi hățișurile birocratice, susțin reprezentanții Primăriei. Banii pentru promovarea destinației Constanța-Mamaia au rămas blocați în cadrul nou înființatei Organizații de Managament al Destinației Constanța Mamaia, organism care va fi functional însă abia în luna aprilie.

”A fost un risc asumat de către noi, nu știam că o să ajungem cu înființarea OMD ului în primăvară, credeam că în luna decembrie acest lucru să se termine. Ne-am dorit participarea, am cerut 120 de mii de euro pentru a face un stand mai mare, bine poziționat și dotat, Direcția de Evenimente și Cultură a înaintat această propunere dar la analiza de buget această sumă a căzut pentru că au fost altele nevoile. Pentru hotelieri, lipsa promovării se vede în gradul de ocupare.”, a declarat George Măndilă – consilier personal Primăria Municipiului Constanța, președinte al OMD Constanța Mamaia.

O parte dintre hotelieri susțin că problema accesului la plajă este încă nerezolvată, iar acest lucru consituie un dezavantaj - nu se pot vinde pachete complete care să le ofere turiștilor toate condițiile de care au nevoie în vacanță.

Mamaia este prezentă totuși pe site-urile de specialitate. Cea mai ieftină vacanță de vară, la un hotel de 3 stele, costă acum 485 de lei pentru 5 nopți.

Singurul reprezentant al litoralului românesc la târgul de Turism este Mangalia, care vine cu stațiunile din Sud cum ar fi Cap Aurora, Neptun, Olimp, Venus și Jupiter. Delta Dunării s-a remarcat cu un stand de promovare cu valențe artistice. Grupul vocal din Jurilovca.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE