Un sondaj realizat de Flashdata pentru alegerile la Primăria Capitalei îl plasează pe primul loc în intenția de vot pe candidatul PNL, Ciprian Ciucu. Actualul primar al Sectorului 6 este urmat în sondaje de candidatul PSD, Daniel Băluță, și de candidatul USR, Cătălin Drulă. La mică distanță se situează Anca Alexandrescu (candidat independent, susținut de AUR).
Biroul Electoral Municipal a validat 18 candidați la alegerile pentru Primăria Capitalei din 7 decembrie 2025.
Sondaj Flashdata pentru Primăria Capitalei 2025
- Ciprian Ciucu (candidat PNL) - 21,5%
- Daniel Băluță (candidat PSD) - 20,5%
- Cătălin Drulă (candidat USR) - 19%
- Anca Alexandrescu (candidată independentă susținută de AUR) - 18%
- Ana Ciceală (candidată SENS) - 7%
- Alexandru Zidaru (candidat independent) - 3,5%
- Vlad Gheorghe (candidat independent) - 1,5%
Ce îi nemulțumește pe bucureșteni
Potrivit sondajului, majoritatea bucureștenilor (60%) sunt de părere că orașul se îndreaptă într-o direcție greșită. Ei sunt nemulțumiți în principal de traficul intens, corupția și lipsa transparenței, precum și de costul ridicat al vieții. Lipsa investițiilor în sănătate, lipsa locuințelor accesibile și poluarea, transportul public ineficient și termoficarea, sunt alte probleme pe care le reclamă locuitorii din Capitală.
Principalele probleme cu care se confruntă Bucureștiul:
- traficul intens - 19%;
- corupția și lipsa transparenței - 15%;
- costul ridicat al vieții - 13%;
- lipsa investițiilor în sănătate - 11%;
- lipsa locuințelor accesibile și poluarea - 9%;
- transportul public ineficient și termoficarea - 7%;
- infrastructura urbană deficitară - 4%;
- gestionarea deșeurilor și siguranța publică/infracționalitatea - 2%.
Ca intenție de vot la alegerile parlamentare, în București, pe primul loc se situează AUR, cu 27%, urmat de PSD, cu 22%, USR - 20%, PNL - 14%, SENS - 6%, POT și REPER - 2%.
Sondajul a fost realizat pe 1.200 de respondenți (selectați aleatoriu din aproximativ 4.500 de chestionare online colectate).
Metoda de culegere a datelor: CAWI (chestionare online), distribuție pe mai multe site-uri, targetare ads după criterii socio-demografice; filtre anti-răspunsuri nevalide și controale de calitate; conform GDPR/ESOMAR.
Marja de eroare a sondajului (teoretică, SRS): ±2,8 % la interval de încredere 95%.
