Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Coca-Cola, pierdere de 190 de milioane de euro, după ieșirea din Rusia

Coca-Cola HBC anunță o pierdere de 190 de milioane de euro în prima jumătate a anului. Cauza este dată de costurile asociate cu afacerile sale din Rusia, după ce a încetat să mai vândă băuturi acolo, ca urmare a invaziei din Ucraina.

Cu toate acestea, Coca-Cola HBC şi-a reconfirmat previziunile referitoare la un profit operaţional cuprins între 740 şi 820 milioane de euro pentru întreg anul 2022.

Vânzările din România

În România, volumele de vânzări ale Coca Cola HBC au crescut cu aproximativ 5% în primele şase luni. Băuturile energizante au fost cea mai dinamică categorie, cu o creştere de ordinul a două cifre. Compania anunţă că şi-au revenit vânzările de băuturi neacidulate, stimulate de vânzările de apă.

„Suntem foarte încrezători că parteneriatele noastre strânse cu clienţii, portofoliul solid şi capacităţile angajaţilor noştri ne vor permite să continuăm să creăm valoare chiar dacă ne confruntăm cu o perioadă de incertitudine macroeconomică şi geopolitică”, a declarat directorul general Zoran Bogdanovic.

Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE