Îți recomandăm să încerci și aplicația Euronews România!

Burberry prezintă prima colecție sub îndrumarea lui Daniel Lee, noul director de creație

Casa de modă de lux britanică Burberry este recunoscută pentru angajamentul său față de inovație și calitate.

Până acum, compania s-a axat pe principiile fondatorului său Thomas Burberry. Acum, însă, a fost dezvăluită o colecție revigorantă sub conducerea noului director de creație, Daniel Lee, care a preluat funcția în octombrie 2022.

Cine este Daniel Lee

În septembrie anul trecut, Burbbery a anunțat că la conducerea casei de modă vine Daniel Lee, omul care a transformat Bottega Veneta dintr-un brand de lux exclusivist, destinat strict cunoscătorilor în unul dintre cele mai cool companii ale momentului, cu vânzări de 1.5 miliarde de euro în 2021, cu o creștere anuală de 25% și o jumătate de miliard de vizualizări, doar pe Tik Tok.

În urmă cu câteva săptămâni, Burberry a atras atenția publicului în momentul în care și-a sters toate postările de pe rețelele de socializare. Ulterior, brandul postat imagini din noua campanie care a dezvăluit un nou logo ce reamintește de cel original, din 1901. În 2018, directorul de creație de pe atunci, Riccardo Tisci, a renunțat la partea vizuală din logo, în detrimentul unui print modern. Daniel Lee l-a readus acum înapoi.

La finele lunii februarie, creatorul de modă britanic a dezvăluit și noua colecție în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Show-ul s-a desfășurat în London's Oval Stadium – loc în care se joacă crichet – un sport iubit de britanici. Participanții, dintre care au făcut parte și nume mari ale industriei, precum Anna Wintour sau Naomi Campbell, au primit sticle de apă caldă și pături, în ton cu vremea ploioasă engleză. Creatorul de modă a spus presei că și-a dorit să sărbătorească ceea ce este minunat în țara sa natală.

Trench-urile și carourile au fost și ele prezente pe podium

Prima ținută care a deschis prezentarea a fost un trench – piesa de rezistență pentru care este cunoscută casa de modă britanică – dar nu bej, midi, ca până acum ci verde, lung până în pământ, cu un guler de blană falsă.

Carourile, și ele elemente caracteristice brandului, au fost prezente și asortate cu pantaloni de piele, sau hanorace cu printuri – care au oferit colecției un look mai contemporan. Accesorile au jucat și ele un rol important: pantofii și gențiile din blană și piele, în forme atipice ar putea atrage consumatorii tineri. Daniel Lee este recunoscut în industrie pentru abilitățile sale de a crea accesorii emblematice – iar fanii Burberry sunt entuziasmați să vadă ce va prezenta acum.

Două dintre cele mai importante publicații de modă, Vogue și Harper's Bazaar, au lăudat noua colecție a designerului britanic și sunt de părere că viziunea sa tinereasă și curajul de a aduce elemente contemporane, urbane, va transforma Burberry în unul dintre cele mai căutate branduri ale momentului.

Consecințele economice ale Brexitului și pandemia de COVID-19 nu au oferit oamenilor o imagine prea plăcută asupra Marii Britanii. Daniel Lee pare hotărât să le amintească oamenilor de frumusețea Regatului.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE