Trump și-a lansat propria gamă de parfumuri. Forma sticlelor simbolizează celebra statuetă „Oscar”

Parfumul „încrederii, frumuseții și determinării de neclintit” este doar una dintre „stelele” din galaxia de produse promovate de Donald Trump folosind megafonul președinției americane, scrie The Independent.

Nesatisfăcut de faptul că și-a pus numele pe adidași, Biblii, chitare și criptomonede, cel de-al 45-lea și 47-lea președinte al Statelor Unite vrea acum ca publicul să-i cumpere noul parfum.

Parfumurile Trump sunt aici. Se numesc Victory 45-47 pentru că este vorba despre Victorie, Putere și Succes — pentru bărbați și femei. Luați-vă o sticlă și nu uitați să luați una și pentru cei dragi. Bucurați-vă, distrați-vă și continuați să câștigați!”, a anunțat Donald Trump luni seară pe propria rețea de socializare, Truth Social.

Parfumurile se vând cu 249 de dolari sticla și vin într-o ediție aparent limitată, cu o statuetă aurie „iconică”. Noile parfumuri Victory 47 sunt cele mai recente dintr-o linie de arome Trump lansată pentru prima dată în decembrie anul trecut.

Versiunea pentru femei este descrisă ca exprimând „încredere, frumusețe și determinare de neoprit”, în timp ce apa de colonie este destinată „bărbaților care conduc cu forță, încredere și scop”.

Totuși, o notă de subsol precizează: Parfumurile Trump nu sunt concepute, fabricate, distribuite sau vândute de Donald J. Trump, fiind realizate sub licență de branding.

Compania producătoare, care promite „un omagiu adus moștenirii Trump”, afirmă că „nu este implicată politic și nu are legătură cu vreo campanie electorală”.

Donald Trump nu a semnat niciun angajament de etică pentru timpul petrecut în funcție, spre deosebire de majoritatea președinților recenți. Parfumurile sunt doar unul dintre numeroasele produse promovate de Trump, care a continuat să folosească funcția publică pentru a-și face reclamă.

Potrivit Forbes, Trump ar fi putut câștiga până la 315 milioane de dolari din criptomoneda sa „$TRUMP”, lansată la sfârșitul lunii ianuarie, chiar dacă valoarea monedei a scăzut de la 27,72 dolari la 8,73 dolari. În cea mai recentă declarație financiară, Trump a declarat câștiguri de:

  • 57.355.532 dolari din participația sa în platforma de criptomonede World Liberty Financial,
  • 2,8 milioane dolari din vânzarea ceasurilor „Trump Watches”,
  • 3 milioane dolari din albumul său foto „Save America”,
  • 50 milioane dolari din complexul Mar-a-Lago și clubul său exclusivist.

Criticii săi din mediul online nu au fost impresionați de lansarea parfumului.

„De la escrocherii cu criptomonede la afaceri imobiliare dubioase, telefoane Trump și colonii. N-a încetat niciodată să folosească președinția pentru a se îmbogăți pe el și familia lui”, a scris grupul Republicanii împotriva lui Trump pe X (fostul Twitter). „Hai, MAGA. Încercați să apărați această corupție flagrantă.”

Jurnalistul Aaron Rupar a numit lansarea „un nou nivel de escrocherie”, iar comentatorul de stânga Mehdi Hasan a scris: „Cum este legal așa ceva?”

„Să ne amintim că Jimmy Carter, în calitate de candidat, a renunțat la ferma sa de arahide pentru că se temea de un conflict de interese”, a punctat consultanta în comunicare Rodericka Applewhaite.

Deși producătorul spune foarte puțin despre cum miroase parfumul în sine, utilizatorii de pe site-ul de recenzii Fragrantica afirmă că versiunea pentru bărbați conține note de cardamom, mușcată și acord fougère, cu un miros general lemnos, condimentat și aromatic.

ARTICOLE DIN ACEEAȘI CATEGORIE