Cabinele de probă virtuale îmbunătățesc experiența cumpărăturilor online

De Diana Drăgotescu  •  

Distribuie

DIMENSIUNE TEXT

Numărul cazurilor de COVID este din nou în creștere și încă nu știm ce restricții ne așteptă. Iar dacă nu ne vom mai putea cumpăra haine din magazine, am o soluție prin care cumpărăturile online pot deveni mai ușoare.

Cabinele de probă online oferă clienților posibilitatea de a încerca hainele în 3D înainte de a le cumpăra, pentru a reduce riscul retururilor.

Comercianții de haine se luptă să găsească soluții pentru a reduce numărul retururilor, care vin o dată cu cumpărăturile online. Totodata vor sa mulțumeasca și clienții care își doresc o experiență completă, de la distanță. 

Retururile gratis sau cupoanele nu mai sunt de ajuns

Așa intră în joc cabinele de probă online, o piață care, conform Forbes, va crește de la 3 milioane de dolari, cât valora în 2019, până la 6.5 milioane în 2025. Iar numerele sunt în concordanță cu căutările de pe social media: hashtagul ”virtualfitingroom” are peste 2 milioane pe videouri, pe Tik Tok.

Cum funcționează? Este folosit un software de realitate augmentată sau inteligență artificială, care analizează o poză sau un video și creează un avatar personal, în 3D, care poate fi mai apoi îmbrăcat în hainele alese. Este nevoie ca utilizatorul să ofere și niște date personale legate de vârstă, greutate și înălțime.

În funcție de preferința personală, poți folosi o cabină virtuală a unui retailer sau o aplicație specializată, care este mai apoi conectată cu hainele firmelor de haine  selectate.

Retailerii mari de peste Ocean deja au investit în astfel de cabine vituale. Aceste softwaruri însă nu se limitează doar la haine.

Pasionații de machiaj au, și ei, opțiunea de a încerca produsele, înainte de achiziționare

Una dintre cele mai dificile produse de cumpărat pe perioada pandemiei a fost machiajul. Dacă la o haină mai nimerești mărimea, găsirea nuanței potrivite de fond de ten sau a de ruj este o adevărată provocare. Așa că una dintre cele mai mari companii de cosmetice din lume a oferit clienților posibilitatea de a încerca machiajul.

Îți poți schimba chiar și culoarea părului cu o anumită vopsea, pentru a vedea cum ar arăta peste culoarea deja existentă. Tinerii de pe rețelele de socializare sunt încântați de acestă opțiune: este ca un filtru de machiaj, de unde poți și cumpăra produsele necesare pentru look-ul respectiv.

O dată cu pandemia iar acum, creșterea numărului de cazuri COVID, este bine să ne adaptăm și să găsim soluții inovative pentru a ne continua viața, fără a renunța la nimic, iar cabinele de probă vituale și aplicațiile de make-up sunt o soluție ideală pentru cumpărăturile online.

Distribuie

Taguri